Har du erfaring med digital kommunikation? Trives du med opgaver, hvor du kan sætte dit eget præg? Og har du lyst til at være en del af en uformel, lille kommunikationsafdeling med masser af sparring og frihed under ansvar? Så håber vi at høre fra dig.

Som vores nye digitale studentermedhjælper vil du håndtere arbejdsopgaver, der ligger i feltet mellem webmaster og social media manager. Du er ikke alene på posten, men du vil med tiden få mere ansvar og mulighed for at prøve dig selv af.

Dine arbejdsområder:

Webmasterfunktion:

  • Uploade og opdatere diverse content på vores website
  • Kontakt ud af huset: koordinering med ekstern grafiker, fotograf og vores digitale bureau
  • Skabe overblik over trafik via Google Analytics mv.

Social Media Manager-funktion:

  • Projektstyring: Holde styr på årshjul og contentkalender
  • Kreativt: Udvikle ideer samt producere content
  • Eksekvere: Poste indhold samt overvåge opslag
  • Analysere: Samle op på resultater og tilpasse contentplan derefter
  • Sparring med vores digitale bureau om målgrupper og kampagnestyring mv.

Øvrige opgaver:

  • Grafiske opgaver:
    – Mindre grafiske elementer til website
    – Opsætning og layout af forskellige dokumenter / online udgivelser
  • Billedbehandling i photoshop
  • Løbende hjælp til den visuelle side af kommunikationsopgaver og kampagner
  • Problemløser og researcher på diverse praktiske ad hoc. opgaver – også uden for dit fagområde

Dine kompetencer:

  • Du er studerende på en relevant, kommunikationsfaglig uddannelse
  • Du er digital til fingerspidserne og er en habil bruger af SoMe-platforme
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med at arbejde i CMS-systemer og med sociale medier
  • Du interesserer dig for digitale trends og nye typer content og er åben for at lære nyt
  • Du har kendskab til Photoshop og gerne også Canva
  • Du er interesseret i både drift og udvikling og kan løse mindre opgaver inden for bestemte rammer og store opgaver med plads til kreativitet og ansvar
  • Du er glad, smilende og socialt anlagt og klar på at lære ca. 27 nye, søde kollegaer at kende

Vi tilbyder:

  • 12 – 15 timer om ugen til 145 kr. i timen. Der skal påregnes enkelte arbejdstimer uden for normal kontortid i forbindelse med social media management
  • et job med fleksible rammer, der passer ind i et studieliv med både eksamener og praktikophold
  • frokostordning og personalegoder

Du vil blive en del af afdelingen Jura & Kommunikation og vil referere til de to kommunikationskonsulenter i afdelingen. Kontoret ligger i lyse lokaler på Østerbro, men der vil også være mulighed for at enkelte af dine opgaver kan klares hjemmefra.

Søg stillingen

Vi søger en studentermedhjælp med start januar 2022, eller umiddelbart herefter. Send din ansøgning hurtigst muligt til dag@copydan.dk – vi afholder samtaler løbende. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til kommunikationskonsulent Dorthe Marie Adler Gertsen på tlf. 35 44 14 03.

Om os

Copydan Tekst & Node er et non profit forvaltningsselskab, der er ejet af alle dem, der skaber og producerer tekster og noder – forfattere, journalister, komponister, udgivere, illustratorer mv.

Vi indgår aftaler om kopiering af tekster og noder med uddannelsesinstitutioner samt offentlige og private virksomheder. Pengene fra aftalerne fordeler vi hvert år som vederlag til ca. 70.000 rettighedshavere.

Læs mere om os her på siden.

 

Del denne artikel